På Ferie Del.2

Ferie del.1 kan dere lese HER

Ferie del.2

I går kom vi frem til Fåborg etter å ha kjørt ca. 2 timer fra Løjt, hvor vi var i 3 døgn. Her bor vi i blokkleilighet på bakkeplan og 10 meter + en liten trapp fra stranden. Det er også bare noen få meter til resepsjonen, bassenget og lekeplassen. Vi bor i endeleilighet, så vi har endelig bare naboer bortover den ene siden. Lettere slik med hund.

I dag har vi bare vært på feriesentret, da det blåste veldig i dag. Ble bedre på ettermiddagen, og finværet er på vei.

Vi har verdens reneste barn nå, da de har vært i inne bassenget 2 ganger i dag + i går da vi kom frem. De badet litt i utebassenget i går, men det var kaldt. Så de fant raskt ut at det var bedre å bade inne.  Ellers var jeg med barna på lekromme, hvor det er klatrevegg, biljard, airhockey, huske, klattrehus, bordtennis og en del annet. Vi bor ellers ganske sentralt, da det er bare 1 km til Fåborg sentrum, men avsides allikevel. Meget rolig og velstelt plass. Av gjester så der det faktisk ut som det er flest dansker. Det kan man se på bilene som står parkert her.

Vår datter har funnet seg en norsk venninne. I kveld ble jeg kjent med moren hennes, da vi dro sammen til bassenget med barna. Vi satt å pratet, mens barna badet. Det var deilig å ha en annen voksen å prate med. Det var også en meget koselig damen fra Hokksund. De reiser dessverre på torsdag.

I dag var det første dagen vi laget middag siden vi kom. Samboeren laget dansk medister og frikadeller (kjøttkaker). Det var godt. Vi har kun spist ute på forskjellige restauranter siden vi reiste. Vi skal prøve å lage middag mest mulig i leiligheten, men ikke så lett om det blir seint.

Da forstår dere helt sikkert at vi koser oss og alle er fornøyde med ferien, så langt.

I morgen vet vi ikke helt hva vi skal finne på, men ett eller annet + mer enn det, kommer det helt sikkert til å bli. Jeg får sette inn bilder på Ferie del.3, da det er seint nå.

Jeg har ellers vært flink med å gå lange turer med Nicko 2 ganger om dagen, siden vi reiste. Jeg har heller nesten ikke tatt dupp på dagtid. Så livsendringen er på vei her :)

Håper dere alle har hatt en fin søndag. God natt og sov godt :) <3

Bilder fra Feriesentret. Vi bor helt på enden til høyre på bildet (bakkeplan). Der dere dere at vi har 10m + en trapp ned til stranden.

Ei_heks

17.07.2017 kl.00:15

Ser herlig ut. Fortsett å kose dere! :)))

17.07.2017 kl.00:19

Ei_heks: Tusen takk :)

Sol

17.07.2017 kl.00:37

Ser veldig fint ut. Kos dere masse

17.07.2017 kl.11:14

Sol: Takk. Det blåser her, men det er ikke kald vind.

dvergpinschere i mitt hjerte

17.07.2017 kl.15:19

Så herlig!! Kos dere masse! Fortsatt god ferie! og flotte bilder!

17.07.2017 kl.22:39

dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :) Kos dere dere også :)

oppoveriegettempo

17.07.2017 kl.18:53

Ser kjempeflott ut! Og så fint at du blei kjent med nåkken å prate med. Kos deg resten av ferien også :-)

17.07.2017 kl.22:40

oppoveriegettempo: Her koser vi oss, og håper at vi ikke blåser på havet :) Varm vind, men vind :( Ellers er det bra her. Ja det var koselig å finne noen å prate med :)

44, Utlandet

Ungdommelig dame. Jeg er ærlig, snill og veldig rettferdig. Jeg har 4 barn. Den ene av barna mine er jeg englemamma til. Savner han sårt <3 Jeg elsker dyr. Vi har en liten hund, 2 katter og en liten hamster. Jeg liker veldig godt å lese/skrive, så derfor har jeg fått ordnet meg en Blogg. Ellers holder jeg på å utdanne meg til helsesekretær og jobber på et legesenter. Følg gjerne bloggen min :)